מתכונים לסדנת פיצה בטאבון לילדים

סדנת פיצה לנוער מתכונים


כמות ל10 אנשים

פיצה מרכיבים:

לבצק :1 קילו קמח פיצה, 2 כפות סוכר, 2 כפות שמרים יבשים, כף מלח, 700 מ"ל מים.

הכנה: במיקסר עם וו לישה שמים את כל המרכיבים, מפעילים במהירות איטית ומוסיפים בהדרגה את המים,הבצק צריך להיות אלסטי ורך, לשים במהירות בינונית כ10 דקות, מתפיחים כשעה עד להכפלת הנפח ומכדררים לכדורים, מתפיחם לחצי שעה נוספת ומרדדים.

לרוטב:1 פחית "מוטי" מסוג "פולפה פיניסימה" 1 כף רסק עבניות, חצי כוס מים, כף שום כתוש, כפית שטוחה מלח, כפית סוכר, 2 כפות שמן זית, כף טימין יבש וכף אורגנו יבש מערבבים הכל בקערה.

מרכיבים מעל הפיצה: מיקס מוצרלה וגאודה מגורדת, תוספות לפי הטעם וקמח סמולינה לפתיחת הבצק.

הרכבת המנה: מרדדים את הפיצה מעל קמח סמולינה ומניחים על מרדה שגם היא מקומחת, שמים את הרוטב, מפזרים מעט גבינה אח"כ את התוספות הרצויות ואז עוד גבינה, מכניסים לתנור שחומם מראש על החום הכי גבוהה, מחליקים על אבן שמוט, מוציאים כאשר הפיצה אפויה מלמטה ומלמעלה.


קרם פולנטה פטריות ובצל:

1 כוס קמח תירס להכנת פולנטה

1 ליטר חלב

1 כפית מלח

100 גרם חמאה

2 כוסות פרמזן מגורר

קורט אגוז מוסקט

קורט פלפל שחור

2 שיני שום כתושות

1 קופסא פטריות פורטבלו חתוכות לפורוסות

3 בצל לבן

2 שיני שום כתושות

3 כפות שמן זית

הכנה:

צולים את הפטריות הבצל והשום על מחבת עם שמן זית עד להזהבה מוסיפים מעט מלח ושמים בצד.

בסיר נפרד מחממים את החלב עד לרתיחה, מוסיפים בהדרגה את הקמח תוך כדי ערבוב במטרפה ומבשלים כ10 דקות, מוסיפים את החמאה המלח והפרמזן מבשלים עוד 2 דקות ומכבים את האש, מעבירים את הפולנטה לקערה ומוסיפים את הפטריות.

 

 


וופל קרם מסקרפונה מרכיבים:

 2 חבילות גלילי וופל למילוי, 200 גרם מסקרפונה, 500 מ"ל שמנת מתוקה, 4 כפות אבקת סוכר, 1 כפית תמצית וניל, 4 בננות צהובות, כף סוכר חום דמררה, חופן אוכמניות, רוטב ריבת חלב.

הכנה: מקציפים במיקסר את השמנת, המסקרפונה, אבקת הסוכר ותמצית הוניל ומעבירים לשק זילוף, ממלאים את הגלילים בקרם ומניחים בקערה, חותכים את הבננות לפרוסות, מפזרים סוכר חום ומקרמלים עם ברנר, מוסיפים את שאר הקרם לקערה ומפזרים מעל את הבננות המקורמלות, האוכמניות ואת הרוטב ריבת חלב.