דוכני מזון לאירועים

כך תבחרו דוכני מזון לאירועים

חברת HAPPY FOOD  מתמחה בהפקות קולינריות לאירועים. אנו מציעים מבחר עשיר של דוכני מזון המשמשים כקייטרינג לאירועים קטנים, איכותי וקולע, שכל האורחים נהנים ממנו לאורך כל האירוע והוא מעניק לכל חגיגה אווירה ייחודית וקסומה, שהאוכל הוא חלק עיקרי בה.

כחלק מחזון השירות של הפי פוד, אנו מציעים מבחר דוכני מזון, מהם אתם יכולים לבחור את ההכי מתאימים עבור האירוע שלכם. הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם לאורך כל התהליך, החל מבניית התפריט וגם באירוע עצמו, על-מנת להבטיח את שביעות הרצון המלאה שלכם ושל האורחים שלכם. דוכני המזון של HAPPY FOOD  כוללים עמדות חלביות וצמחוניות מפתות, עמדות בשר משובח, עמדות קוקטיילים, שייקים ומיצים, עמדות אוכל אסיאתי (דים סאם, סושי, נודלס, באנים ועוד), עמדות דגים, סלטים עשירים מירקות טריים ומבחר מאפים איטלקיים. בנוסף, אנו מציעים מבחר "אוכל רחוב" כמו פלאפל פריך, פיש אנד צ'יפס, נקניקיות בלחמנייה ועוד. בתחום הקינוחים תוכלו למצוא עגלת קפה בתפעול של בריסטה מקצועי, סושי מפירות העונה ועוד. כל הדוכנים כוללים אנשי שירות מקצועיים וכמובן מזון ברמה הגבוהה ביותר.

אז איך תדעו איזה דוכן מתאים לאירוע שלכם?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא עונת השנה. הקיץ הישראלי יכול להגיע לטמפרטורות גבוהות מאוד ולא כל סוג מזון מגלה עמידות בחום כזה. בנוסף, חלק מהמזונות פחות טעימים כאשר הם מושפעים מהחום. סושי, למשל, לא מומלץ להחזיק בטמפרטורות גבוהות. שייקים, מהצד השני, מתאימים יותר לקיץ משום שהם קרירים ומרעננים ופחות לחורף הקר גם ככה.

בהמשך לכך, יש להביא בחשבון את שעת האירוע. אירוע צהריים בקיץ יכול להיות חם מאוד ולהשפיע על בחירת המזון בו. יחד עם זאת, אם האירוע מתקיים בחלל פנימי ממוזג, יש יותר אפשרויות לבחירת הדוכנים. לעומתו, אירוע ערב קיצי לא תמיד נערך בטמפרטורות גבוהות ולכן ניתן להגיש בו סוגי מזון שזקוקים למזג אוויר פושר או קריר.
הצוות המקצועי של HAPPY FOOD ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתלבטות לגבי בחירת הדוכנים וללוות אתכם עד לאירוע מושלם.