סדנת בישול בבית

סדנת בישול בבית – לגלות עולם בלי לצאת מהסלון

אתם רוצים ללמוד משהו חדש, ממש מדגדג לכם באצבעות להתנסות במשהו. וכל תוכניות הבישול שפוקדות את המסכים בזמן האחרון עושות אפילו עוד יותר חשק… כל אחד נותן את התחושה שגם אתם יכולים להיות שפים בייתיים אם רק תמצאו טיפת יצירתיות. האמת? אנחנו מסכימים עם התחושות האלו. אנחנו ב HAPPY FOOD קייטרינג בוטיק וסדנאות אוכל, חיים את עולם הקולינריה והוא מפתה ומרתק בדיוק כמו שהוא נראה בטלוויזיה.

אז אתם בוחרים לקחת את האהבה שלכם להכנת אוכל ואת הרצון ללמוד משהו חדש ומחליטים להירשם לסדנת אוכל כלשהי. נהדר! רק שאז אתם מגלים שהתאריך די רחוק ובכלל, לנסוע לסדנה יהיה כרוך בעמידה בפקקים ומציאת חניה. כבר מוציא את החשק. לא רק זה, אחרי הסדנה תרצו גם לקחת הביתה את מה שהכנתם ומי בכלל מבטיח שהתוצרים יעמדו בנסיעה הארוכה?

אז אתם מחליטים לוותר ולהישאר בסלון, מול הטלוויזיה. לא חבל? אנחנו בהפי פוד מציעים לכם פתרון נוח, נגיש, זמין וקליל לכל הדילמות האלו – סדנת בישול בבית.

מבחר סדנאות שכולם אוהבים

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לאסוף כמה חברים שאוהבים לבשל וללמוד דברים חדשים. אנחנו נדאג כבר לכל השאר! בהפי פוד אנחנו נגיע עד אליכם לסלון עם כל מה שצריך כדי להכין מטעמים מוכרים וחדשים, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ועם צוות מקצועי שיודע להעביר את האינפורמציה בצורה יעילה אך קלילה והומוריסטית.

אנחנו מציעים מגוון סדנאות רחב, כדי שתוכלו לבחור בדיוק את מה שאתם אוהבים: סדנת סושי, סדנה איטלקית, סדנת שוקולד, סדנת בשר וסדנת קוקטיילים. כל אחת מהסדנאות תוכננה ונבנתה בקפידה כדי להתאים את רמת היכולת, כמות המידע המועבר בהן וכמובן הטעמים השונים, לכמה שיותר אנשים, כדי שלא יהיו יותר מדי דיונים עם המשתתפים האחרים ותוכלו להחליט בקלילות איזו סדנה להזמין.

סדנאות בישול הן דרך נפלאה ליצור חוויות חדשות, להתרגש ביחד וללמוד משהו חדש בתחום אהוב ומוכר. בסוף הסדנה תצאו עם ידע, מצב רוח טוב וכמובן – אוכל טעים.