סדנת בישול למסיבת רווקות

כך תהפכי מסיבת רווקות לאירוע מגניב במיוחד

מזל טוב! יכול להיות שאת בעצמך עומדת להתחתן, או שאולי הפעם זו ה BFF שהולכת לעמוד מתחת לחופה עם בחיר לבה ומינו אותך לארגן את מסיבת הרווקות שלה.
ביננו? החברות שלך כבר ראו הכול. רוב מסיבות הרווקות כיום כבר חוזרות על עצמן והפעלות שפעם היו חדשניות ומיוחדות, היום הן שחוקות ובנאליות. כמה אפשר לרקוד ריקודי בטן או להקשיב לקוראת בקפה? הנשים של היום צריכות משהו איכותי באמת, משהו שישלב בתוכו הנאה, עם ערך מוסף ופעילות שהיא לא רק מגבשת אלא גם הופכת את מסיבת הרווקות למשהו שלא יפסיקו לדבר עליו. או בקיצור, מה שאתן צריכות זה סדנת בישול של HAPPY FOOD – הפקת אירועים קולינריים, קייטרינג בוטיק וסדנאות אוכל.

Happy Party עם HAPPY FOOD

הפי פוד מציע לכן מגוון סדנאות בישול, המתאימות לכל הגילאים ומושלמות למסיבות רווקות עם טאץ' מיוחד.

בסדנת קוקטיילים תוכלו להכין משקאות אלכוהוליים טעימים, תוך הסברים מרתקים על ההיסטוריה של האלכוהול והמאפיינים המיוחדים שלו.

סדנת אוכל איטלקי תגרום לכן לבשל בארץ ולהרגיש מילאנו, עם תפריט עשיר שמוכיח שאיטליה היא לא רק פיצה ופסטה. הסדנא מתובלת בהרבה רוטב עגבניות ובהסברים על האותנטיות של המאכלים האיטלקיים והמקור שלהם.

סדנת סושי תלמד אתכן להכין לא רק את המאכל הטרנדי, אלא מנות אסייאתיות אהובות נוספות, ברמה גבוהה ועם חומרי גלם איכותיים במיוחד.
סדנת בשרים תאפשר לכן ללמוד איך באמת לטפל בבשר ולהכין אותו במידות העשייה המדויקות, יחד עם תפריט תוספות מגוון שביחד יעשו לכן נעים וטעים.
ואחרונה חביבה סדנת שוקולד, סדנה מתוקה שכולם אוהבים ובה מכינים הפתעות מתוקות שעושות שמח.

מקסימום אוכל, מינימום חפירות

כל סדנאות האוכל של HAPPY FOOD בנויות בצורה שמאפשרת לכן להעשיר את הידע על נושאים קולינריים פופולריים. צוות המדריכים שלנו מיומן בהעברת סדנאות בצורה קלילה, הומוריסטית ומעניינת ולכן הן כל כך מתאימות לסדנת רווקות שובבה ותוססת. כל המאכלים וחומרי הגלם עוברים בדיקות קפדניות והתוצאה היא סדנאות מוקפדות של קולינריה מפתיעה ומשביעה.