סדנת קוקטיילים מעשית

תמיד חלמתם לדעת להכין בלאדי מרי או מוחיטו בעצמכם ? במהלך סדנת קוקטיילים של Happy Food תוכלו ללמוד איך להכין מגוון רחב של קוקטיילים, וללמוד על משקאות אלכוהוליים שונים מידע מעניין שלא ידעתם.

סדנת קוקטיילים יכולה להתאים למגוון אירועים, מיום כיף לצוות העובדים ועד מסיבת רווקים או רווקות, כל עוד המשתתפים הם מעל גיל 18 כמובן. הסדנא, מלבד היותה פרקטית ונותנת למשתתפים כלים להכנת קוקטיילים בפועל, היא גם מהנה ביותר. תוך כדי הסדנא נשתה יחד את הקוקטיילים שנכין ונספר סיפורים על עולם האלכוהול, איך מיוצר וויסקי והיכן נהוג לשתות את קוקטייל המרגריטה המפורסם.

סדנת קוקטיילים היא דרך מהנה לגיבוש בין צוות עובדים או חברים, מאחר וכידוע שתיית קוקטייל או שניים משחררת ומייצרת אווירה כיפית ופתוחה. כך העובדים או החברים ייצרו חוויה משמעותית ומהנה יחד, כזו שידברו עליה עוד הרבה אחרי.

במהלך סדנת קוקטיילים נלמד איך מכינים קוקטיילים בסיסיים המבוססים בעיקר על וויסקי, וודקה, טקילה, רום וג'ין. בנוסף, נלמד איך לאלתר ולשלב בין משקאות שונים על מנת ליצור קוקטייל טעים ומעניין, תוך כדי הבנה של מקור הטעם של כל משקה אלכוהולי. משתתפי הסדנא יצאו מהסדנא לא רק עם חוויה מהנה ומעניינת, אלא גם עם מתכוני קוקטיילים שיוכלו אחר כך להכין בכל אירוע לחברים והמשפחה.

לפרטים נוספים אודות סדנת קוקטיילים של Happy Food צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לספר לכם יותר על מגוון הסדנאות שיכולות להתאים לכם.